Wij verruilen de ski-schoenen voor slippers

29 april 2019 - Obdam, Nederland

Paaseieren zoeken & oranje-tompoezen eten!
Is dat even oer-hollandsch thuiskomen.

Dag Zwitserland!
Zwitserland. Crans-Montana. Ons thuis. Vanaf half december-2018 t/m half april-2019. Werken. Werken. Werken. Geen weekenden. Bijna geen vrije dagen. Vol aan de bak geweest.

• Razendsnel gevlogen?   Zeker weten!
  • Plezier gehad?   Bijna iedere dag!
  • Onvergetelijke ervaring?   Yes sir!

Professional vlieger! Ik vlieg! Ik vlieg! Ik vlieg!

De laatste loodjes
Onze laatste update was in maart. Een bizar drukke vakantieperiode achter de rug, tijd voor wat rust. Rust?! Whahahaha….. dat zal wel! Want we kregen visite! Veel visite! Nadat Sep & Soof de deur achter zich dicht trokken, wandelde broer Lex als vanzelf weer binnen. Stokje werd overgedragen aan Rens, die zijn luchtbed weer af stond aan John en zijn zusje Mariël.

Bezoekers of niet, de werkuren van Paul en Renée telden nog steeds op. Gelukkig was er wel ‘n beetje tijd om na het werk met onze visite in de sneeuw te spelen, hamburgers te smikkelen en vele biertjes vast te houden. Gezellig!!! Vermoeiend ook trouwens. Maar zeker gezellig :D

What a life... Lunchen op de berg met Rens! Onze favo one-man-band!

Laatste adem…
Toen alle visite weer in Nederland zat en de Zwitserse sneeuw rustig aan weg smolt, begon het seizoen echt over te raken. Renée werkte in deze laatste weken slechts met enkele kids. Paul maakte inmiddels gerechten met de laatste ingrediënten. Dikke vette high-five toen we beiden onze laatste werkdag afrondde. Yeah! Over & sluiten. Nederland… here we come!

Ontbijtje in de sneeuw Dag Snowlie!! Mijn ski's of jouw ski's? Paardje skiën! 1 week werken voor Les Elfes

Ownee, nog even wachten!
Terwijl Renée haar verjaardag vierde, onderdak bood aan ‘n collega en het appartement leegruimde, schilderde PdeG nog even ‘n Buddha op een food truck. Na 5 maanden kokkerellen, was het schilderen ‘n echte verademing. Whiehoo!

Original dumplings Buddha op de food truck Laat maar soppen dat uniform Huisje helemaal leeg...

Hallo Nederland!
1e paasdag schoven wij zo aan bij het ontbijt in O’dam. 2e paasdag deden we dit nogmaals maar dan in H’liede. De lente volop in bloei, het zonnetje op de bol. Welkom thuis!!

“En nu dan? Zijn er al volgende plannen?”
Want die zijn er uiteraard.
Volgende week pakken wij het vliegtuig…. vakantie vieren in Azië. Even uitrazen. Geen gerechten om te koken. Geen kinderen om les te geven. 100% vakantie.

Daarna reist Renée naar Egypte om anderhalve maand in een zomerkamp te werken. Egyptische kids, lekker samen zwemmen, kajakken en boogschieten. Ofzo. Het precieze programma weet ik nog niet. Maar het gaat vast en zeker leuk worden.

Schilderen met PdeG!!
Paulie viert zijn zomer in Nederland. Met ‘n doel. Een fijn doel: schilderen.

-------------------------------
Wat schildert hij dan? - Muren van scholen, buurthuizen, restaurants en kinderkamers. Workshops op kantoor of tijdens familiedagen, vrijgezellenfeesten en kinderpartijtjes. Auto’s, food trucks, fietsen, campers, doeken, uh.. eigenlijk alles wat je maar kunt beschilderen. Maar ook tekeningen, uitnodigingen, kaartjes, websites, etc. etc. etc.
------------------------------

(tips voor) opdrachten en/of expositieruimtes zijn van harte welkom dus laat gerust van je horen…

www.artbypdeg.nl
www.instagram.com/P_de_G

Fijne lente iedereen!!
En wellicht tot binnenkort.

Liefs,
Paul & Renée

Welkom terug!!

1. Monic Boerboom:
    29 april 2019
    Dus de camper blijft wederom op stal, maar plannen genoeg en in Egypte in een camper zitten lijkt mij ook niets😂 geniet van jullie vakantie!
  2. Rolien:
    29 april 2019
    Rennen, springen, vliegen, skiën, vallen, opstaan, slippers aan en
    weer doorgaan! Leuk dat jullie er weer even zijn en mooie vooruitzichten. Fijne vakantie! 😊
  3. Nel Breed:
    29 april 2019
    Wat 'n prachtig leven hebben jullie. Veel mensen willen dat ook wel maar doen het niet. Jullie wél. Heel veel plezier in Azië en Renee later in Egypte. Misschien dat Paul daar ook nog wel even langsgaat.
  4. Debby Damwijk:
    2 mei 2019
    Tjonge zeg jullie gaan maar door hihihi....wat heerlijk dat jullie allebei zo avontuurlijk zijn ....menig mensen jaloers op zo'n vrije instelling maar super dat jullie het gewoon doen....en wij het mogen en kunnen volgen een lust om jullie belevenissen te lezen....heel veel plezier en succes ....maar blijf voorzichtig....dikke knuf van mij xxx liefs 😘😘😘
  5. Conny:
    4 mei 2019
    Heel veel plezier in Azie en Egypte en met het schilderen!
  6. Corry:
    6 mei 2019
    Heel veel plezier samen in Azië. Veel plezier en succes met het schilderen, Paul. En Renee met het werken in een zomerkamp in Egypte.