Art by PdeG - De Expositie bij Sanquin!

5 januari 2019 - Lens, Zwitserland

Hij heeft er keihard aan gewerkt.
Bekende methoden, groeiende geoefendheid en volop nieuwe technieken.

Daar hangen ze dan; de 14 doeken van PdeG.

Expositie deel #1 - Sanquin in Zaandam
Bekijk de video voor een eerste impressie: https://youtu.be/SJP-v1lNU-Q

Al sinds november stonden de doeken in Haarlemmerliede in de gang, klaar om gezien te worden. En gisteravond was het dan eindelijk zo ver. Broerman & Broerman togen naar Zaandam om een kunstig staaltje ophangwerk te laten zien. Het resultaat is verbluffend! Zowel van de werken als van 't ophangwerk :P

Aldus de kunstenaar:
"There’s supposed to be a first for everything. My first exhibition, waiting to be judged by the world. I really want the world to see the beauty of the Balkans and I honestly hope this exhibition will help me do so. Of course the artworks are for sale, contact me if you’re interested.

I’ve been on the road for 189 days, mostly traveling through the Balkans. The stuff I’ve seen there truly inspired me. Bought some canvasses, got some spraypaint, build myself a studio and now I’m super proud to present my newest exhibition. Go check it out."

Jullie zijn van harte welkom!
De doeken hangen en bij deze nodigen wij jullie van harte uit om ze te bekijken. Indien je in de buurt bent, de trein toch voor de deur stopt of de auto gereed staat. Bloed doneren tijdens 'n bezoek is niet verplicht.

1 Januari 2019 – 30 March 2019
@ Sanquin Zaanstad
Zaanse Chocoladefabriek, Westzijde 172 B, 1506 EK Zaandam

1 April 2019 – 30 June 2019
@ Sanquin Haarlem
Boerhaavegebouw, Boerhaavelaan 32/C, Haarlem

Sanquin Zaandam - Expo 01-01-2019 / 30-03-2019Sanquin Zaandam - Expo 01-01-2019 / 30-03-2019Sanquin Zaandam - Expo 01-01-2019 / 30-03-2019Sanquin Zaandam - Expo 01-01-2019 / 30-03-2019

Voor meer info & om met iedereen te delen: https://www.artbypdeg.nl/the-exhibition/

Gegroet!
PdeG.

Sanquin Zaandam - Expo 01-01-2019 / 30-03-2019

1. Tiny en Gerrit .:
    5 januari 2019
    Complimenten hoor goed gedaan hoor en een hele mooie plek om te exposeren .ik vind ze heel mooi gemaakt .super 👍👍👍👍👍groetjes .
  2. Theo en Alma:
    5 januari 2019
    Ziet er goed uit. We komen snel kijken.
    En zo te zien is jullie jaar goed begonnen
    Liefs
    Alma en Theo
  3. Ria van der Elst:
    5 januari 2019
    Ik ga zeker kijken. Ik ben erg trots op de kunstenaar en op de broermannen.
  4. Nel Breed:
    5 januari 2019
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat jullie nog maar heel veel mooie reizen gaan maken. De foto's in de sneeuw waren prachtig maar deze schilderijen liegen er ook niet om. Super mooi gemaakt.
  5. Marjet:
    5 januari 2019
    Wat goed Paul. Ik ga zeker kijken.
  6. Conny:
    24 januari 2019