Visite! Wij hadden heul veul visite!
"Zitten jullie niet te veel op elkaars lip?", een vraag die wij regelmatig krijgen. Nèh, met z'n 2-en is makkie te doen…. vooral wanneer er net iemand op bezoek is geweest ;P
Foto’s 41 - 60 van 61 |
-

"Ga van mijn weg af", zei de koe
1 reactie -

Deze fantastische weg!
-

Dag campertje!
-

Black Lake in Durmitor Nat.Park
-

Laura & Tim komen schuilen voor de regen!
-

De brug over Tara River, Montenegro
-

Tara River, Montenegro
-

View @ Tara River, Montenegro
-

Lex mocht zijn eigen munt slaan.
-

Wedstrijdje boogschieten!
-

De mannen!
-

Aquamen!
-

Sexy op de foto... zo doe je dat dus!
-

Waterpret in de Baai van Kotor
-

Raceboat!
-

Welcome in Montenegro
-

This is The Life!
-

Onze logeerplek van vanavond
-

Ostrog Monastery
-

Ostrog Monastery - Klooster in de berg
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »
