Een cadeau voor onze vaste lezers! :D

18 augustus 2018 - Sarajevo, Bosnië en Herzegovina

We weten 't, het is zaterdag en jullie hebben vast en zeker iets beters te doen...
Maar wij hadden zin om jullie 'n cadeautje te geven!

Zeg nou maar wat 't cadeau is!
2 video's!! Tot nu toe hebben jullie alleen maar verhalen en foto's van ons gezien. Maar... er blijkt ook beeld te zijn. Onze persoonlijk cameramannen en -vrouwen hebben soms alleen tijd nodig om de beelden tot 1 mooi geheel te poetsen. Maar het wachten is het altijd waard! :D Vinden wij tenminste :):)

VIDEO #1
Het is inmiddels alweer 2 bezoeken geleden, maar grote broer Lex kwam ons (in maart) opzoeken in Feldberg.
Nadat Paul en Lex 2 dagen in de sneeuw op de piste gerold hadden, plakten we er 'n dagje Freiburg aan vast. Zie hier hoe dat was:

Video #1: Lex in Freiburg!

VIDEO #2
Carolien kwam naar Albanië! (Sorry mam, jij hebt deze video al gezien..) en maakte er 'n topfilm over!
Aanschouw de slechte wegen, schapen op de weg en het schitterende strand.

Video #2: Carolien in Albanië!

Dankjulliewel Lex en Carolien voor het maken en delen van deze video's.

En... uit betrouwbare bron weten wij dat er binnenkort nog 2 filmpjes klaar zijn :D Jeeh!!
Blijf nieuwsgierig dus!

Liefs,
Paul & Renée
BenzoverdeGrens

1. Ingrid:
    18 augustus 2018
    Moet zeggen dat de filmers talent hebben! Zit heel goed in elkaar en wat is Albanië prachtig zeg!
    Lieve groetjes weer🙋🏻‍♀️
  2. Marjet:
    19 augustus 2018
    Renee, Paul, wat ontzettend leuk om jullie zo "live"te zien. Wat maken jullie een prachtige reis. Albanië is echt een verrassing, zo mooi. Jammer dat het zo ver weg.
    De filmpjes zijn echt leuk gemaakt. Wel bijna een gans overreden, zag ik, foei toch!
    Graag nog meer van deze filmpjes. Heel veel reisplezier in de andere Balkan landen
  3. Rolien:
    19 augustus 2018
    Gaaf! Zeker mooi om te zien. En jullie zien er zo gelukkig uit =D! Geniet!
  4. Steven Kroon:
    19 augustus 2018
    Erg leuke filmpjes. Leuk om zo jullie reis te kunnen volgen.
    Steven
  5. Conny:
    12 september 2018
    Superleuke film!Dank voor het delen..nog veel plezier!